سوالات متداول

/
سوالات متداول

اگر از خرید خود راضی نیستید، می‌توانید ظرف 24 ساعت پس از دریافت محصول آن را برای تعویض بازگردانید. دقت کنید که امکان مرجوع کالا و بازگشت وجه وجود ندارد. هزینه ارسال تعویض کالا با احترام با مشتری میباشد.

پیگیری سفارش شما آسان است! پس از ارسال سفارش‌ها کد رهگیری در استوری صفحه اینستاگرام ما به نشانی mkc_karaj درج میشود و با وارد کردن کد رهگیری خود در سایت اداره پست میتوانید مسیر مرسوله خود را مشاهده نمایید.

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما، که در آن فرم تماس و آدرس ایمیل ما را پیدا می کنید، با تیم پشتیبانی مشتری دوستانه ما تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا در مورد هر گونه سوال یا نگرانی به شما کمک کنیم.

ما نمودارهای اندازه دقیق را برای هر محصول ارائه می دهیم تا به شما در یافتن مناسب‌ترین سایز کمک کند. لطفاً تمام اندازه‌ها را به دقت بررسی کنید و نزدیکترین اندازه به لباس فعلی کودک خود را انتخاب نمایید.

ما سفارشات را به سرعت پردازش می کنیم تا از تحویل سریع اطمینان حاصل کنیم، بنابراین تغییرات یا لغو ممکن است محدود شود. در اسرع وقت با پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد.

آدرس فروشگاه حضوری : استان البرز، شهر کرج، چهارراه مصباح، خیابان مصباح. نبش کوچه کشوری، سیسمونی مهتاب کوچولو

ساعت کاری:

شنبه تا پنجشنبه شیفت صبح 10 تا 13:30 و شیفت عصر 16:30 تا 21

جمعه‌ها و روزهای تعطیل 16:30 تا 21

بله، شما میتوانید در هنگام انتخاب روش ارسال از پیک استفاده کنید. این روش ارسال فقط برای شهر کرج میباشد و ارسال از طریق اسنپ باکس است که در 24 ساعت برای شما ارسال میشود. هزینه این روش ارسال بسته به مسافت و ساعت ارسال متغییر است و قبل از ارسال با شما تماس گرفته میشود.

کاملا! شما در هنگام ثبت سفارش میتوانید گزینه تحویل حضوری را فعال کنید و در فروشگاه حضوری ما با ارائه شماره فاکتور تحویل بگیرید. این روش دریافت کالا دارای هزینه ارسال نمیباشد.

ساختن یک حساب کاربری آسان است! به سادگی بر روی پیوند “ثبت نام” در بالای صفحه کلیک کنید و دستورات را دنبال کنید تا اطلاعات خود را وارد کنید. سپس به تاریخچه سفارشات، لیست علاقه مندی ها و پرداخت سریع تر دسترسی خواهید داشت.

اگر کالایی که به آن علاقه دارید در حال حاضر موجود نیست، می‌توانید برای اعلان‌ها ثبت‌نام کنید تا وقتی دوباره در دسترس قرار گرفت، هشدار داده شود. کافیست ایمیل خود را در صفحه محصول وارد کنید و به محض اینکه در انبار موجود شد به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت نیاز به تغییر آدرس حمل و نقل پس از ثبت سفارش، لطفاً در اسرع وقت با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد، اگرچه تغییرات ممکن است منوط به مرحله پردازش سفارش باشد.

سبد خرید0

سبد خرید